U našoj skupini u ovom periodu razvijali smo svoja znanja na području proljetnih aktivnosti. Usvajali smo nove riječi, klasificirali voće i povrće i učili o jestivim dijelovima biljaka (listovi, gomolj). Naše spoznaje i iskustva bogatili smo gotovo svim osjetilima. Djeca su primjerice vizualno mogla proučavati biljke na svjetlećem stolu, taktilno istraživati teksture, istraživati mirise te svakodnevno uživati u okusima voća. Budući da redovito djecu potičemo na brigu i očuvanje prirode, uređenjem vlastitog vrta, razvijali smo radno – praktične vještine kroz aktivnost sadnje pojedinih biljaka. Time nastojimo djeci usaditi navike o brizi za okoliš te svjesnost o procesu nastanka proizvoda. Iako je centar tržnice u našoj sobi dnevnog boravka tek u nastanku, djeca su pokazala velik interes za uspoređivanje veličina voća i povrća koristeći vagu. Sve ove aktivnosti imale su veliku razvojnu vrijednost, djeca su igrajući se istraživala, eksperimentirala različitim materijalima i sredstvima te na taj način u igri razvijala različite intelektualne i druge mogućnosti.
Odgojiteljice Tina i Katarina